The Paparras & the cabras


Aquí va un " fotomuntatgeressenya" dels que fa el meu company . Just desprès del Nadal vam anar a fer baixar la carn d'olla amb una escaladeta a Montserrat , decidim anar a l’agulla de la Paparra a fer la Balbino López Méndez (elcoleccionistadevies), fa temps que la tenim a la llista ,així que vam anar cap allà ,però al arribar a peu de via ,veiem que un remat de cabres s’hi havia instal·lat per la paret ,ens posem els trastos i esperem a veure si se'n van ,com veiem que no tenen intenció de marxar decidim ser nosaltres els que canviem de lloc i marxem cap un altre agulla,les banyes de les cabres ens han dissuadit .Passat Reis i tornem ,aquest cop no hi ha cap cabra i podem gaudir d'aquesta bonica escaladeta ,les cabres però, ens les trobarem a la baixada .



2 comentaris:

  1. Coi amb les cabres, Xavi i jo creiem que ben bé ja son un problema, doncs si les veus encara, però quan no les veus et fiques i com llencin pedres et jugues el físic i la vida!
    Jo tot just el 24 de novembre vaig tornar a néixer, em va passar un meteorit per sobre.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Cal anar al "tantu" amb aquest bitxos ,nosaltres algun cop també em sigut
    víctimes dels seus projectils.

    ResponElimina